BİLTEK KOSGEB /TUBİTAK Entegre hatası hk.



Değerli Girişimcilerimiz;

BİLTEK portal üzerinde KOSGEB veya TÜBİTAK projelerinde bilgi güncelleme esnasında hata alan firmalarımızın tarafımıza ulaştırılan  maillerin hepsini bakanlığa ilettik. 

Bakanlıktan tarafımıza çözüm için gelen  mail aşağıdaki gibidir. 

"Merhaba Seda Hanım,

Genelde 1. Maddeden kaynaklı hata maili gelmektedir.

  1. Firma sahibi kendi üzerine Tübitak veya Kosgeb desteği alıp firma üzerinden giriş yaptığı için kayıt bulunamadı hatası almaktadır. Bunun için TÜBİTAK ya da KOSGEB’e başvuru yapan TC bilgisi ile kayıt girerse sorunsuz kayıt edebilir.
  2. Kopyala yapıştır yöntemi ile işlem yapıldığı zaman yanlış numara karakter veya boşluk gibi yanlış giriş yapıldığı zaman kayıt bulunamadı uyarısı alınabiliyor.

Bu konuda firmalarınızı bilgilendirebilirsiniz.

Kolaylıklar dilerim,"

Yukarıdaki 2 yöntemi denediği halde hata almaya devam eden olursa  izlediği yöntemi yazıp (hata aldığı ) ekran görüntüsü ile birlikte atap@atap.com.tr adresine  göndermelerini rica ederim. 

ATAP A:Ş.

X
Teknopark Muhasebe destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
Muhasebe Destek Hattı