MART AYI UZAKTAN ÇALIŞMA/ PERSONEL BİLDİRİM FORMLARI HK.



Değerli Girişimcilerimiz;

Bildiğiniz üzere COVİD-19 salgını sebebi ile bir süredir bakanlığın uzaktan çalışma sistemi kapsamında çalışma yapılmaktadır. 

Mart ayı için en fazla 90 saat faydalanma imkânı sunulduğunu önceki maillerimizde belirtilmişti.

Uzaktan çalışma sisteminin başlangıcı 17 Mart olup, her firmamız kart okutmayı bırakarak eve geçtiği günü başlangıç olarak alması gerekmektedir.

Mart ayı içinde uzaktan çalışma ile ilgili EKTE (COVİD 19 UZAKTAN ÇALŞMA MART).xlsx yer alan dosyayı doldurmanızı ve seda@atap.com.tr adresine 2 Nisan 2020 (YARIN)  saat: 14:00 a kadar mail atmanızı rica ederim.

BİLTEK’ e MART ayı için uzaktan çalışma verilerinin girişi için gönderilen formlar ile sistem üzerinden kontrol yapıldıktan sonra sizlere yeniden mail atılacaktır.

ATAP PORTALA MART ayı için girişlerinizi yapabilirsiniz.  

Sadece uzaktan çalışmalar için BEYAN FORMUNUN hazırlanması yeterlidir. Mart ayına ait olan uzaktan çalışma beyan formlarını personel bildirim formları ile gönderebilirsiniz.


Firmalarımızın Mart ayına ait personel bildirim formlarını 20 Nisan 2020 pazartesi, gününe kadar göndermeleri hususunda gereğini rica ederiz.

NOT: Bu  maili lütfen ilgili personellerinize de iletmeyi unutmayın. 

Saygılarımızla;

ATAP A.Ş.