Yönetim Ofisi Faaliyeti hk.



Değerli Girişimcilerimiz,

Bildiğiniz üzere 05/04/2021 tarihinde yönetim ofisinde çalışan personellerimizin COVİD-19 testleri pozitif çıkmıştı.   

19/04/2021 Pazartesi gününden itibaren aktif çalışma düzenine geçilecektir. Geçtiğimiz 2 haftalık süre içerisinde tarafımıza ulaştırılan evraklar, talepler ve mailler, sırası ile işleme alınacak, gerekli olduğu durumlarda sizlerle iletişime geçilecektir.  

19/04/2021-22/04/2021 tarihleri arasında öncelikli olarak raporlu olduğumuz sürede biriken işlerin tamamlanması olduğunu bilmenizi isteriz. 

Hastalığın bazı etkilerinin hala devam etmesinden ötürü sizlerden ricamız irtibat şeklinizi bir süre telefon yerine mail olarak sürdürmenizdir. 

Bu zorlu süreçte bizlere göstermiş olduğunuz destek ve anlayış için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz. 

ATAP A.Ş. 



X
Teknopark Muhasebe destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
Muhasebe Destek Hattı